Welk gevoel moeten klanten krijgen als ze aan jouw producten denken? Als beginnend ondernemer is het goed om daar overna te denken. Alles draait immers om de juiste branding. Maar ook tussentijds kun je van koers veranderen, oftewel rebranding. De markt is immers ook continu in beweging. Benieuwd of jouw branding nog aansluit op de markt?
Het logo van jouw onderneming is enorm belangrijk voor de herkenbaarheid van jouw merk, product of dienst. Het kan spannend zijn om te starten met de ontwikkeling hiervan, dat snappen wij als geen ander. Om vooraf goed duidelijk te krijgen hoe jij jouw onderneming voor je ziet, bespreken we graag jouw wensen en ideeën.
Welk gevoel wil je overbrengen als klanten in aanraking komen met jouw onderneming? Dat is iets om goed over na te denken. Dit heb je namelijk voor een groot deel zelf in de hand. Wij doen onderzoek, kijken naar de markt waarin jij opereert en komen met een passende merkidentiteit, zodat jij je kunt onderscheiden van jouw concurrenten.
Een huisstijlhandboek is handig om te garanderen dat iedere werknemer dezelfde huisstijl doorvoert. Denk hierbij aan het gebruik van logo's, afbeeldingen, kleuren en typografie.
Eigenlijk zegt het woord het al, het (opnieuw) uitdenken ofwel 'branden' van jouw merk, product of dienst. Een huisstijl die net niet meer helemaal aansloot bij de doelgroep opnieuw laten ontwikkelen, om zo het gewenste resultaat te behalen.